Trendy se neustále mění a ať už jste spíše pasivním nebo aktivním uživatelem Instagramu, jistě jste některé z nich samy zaznamenali.
1. Živý obsah
Nahrávat tak zvaně živý obsah se stává čím dál, tím více populárnější. V případě Instagramu se jedná o živé vysílání. Živě natáčíte nějakou událost, rozhovor, ale zároveň máte možnost v reálném čase komunikovat se sledujícími a vidět jejich reakce. Tento nástroj tedy poskytuje prakticky všechno k tomu, abyste mohli živé vysílání použít pro interview. Vaši sledující Vám můžou během vysílání pokládat na otázky a vy na ně můžete s menší prodlevou odpovídat.
Na co si dát pozor? Živé vysílání ve formě interview nebo FAQ používejte pouze pokud jste si jisti, že se Vás chtějí sledující na něco ptát anebo pouze pokud máte svým sledujícím co říct. Třicetiminutové vysílání v tichu by pro Vaše sledující nemuselo být zrovna zábavnou podívanou.
2. Flatlay
Flatlay je název určitého typu fotografií, které jsou vyfocené z pravidla z výšky. Fotí se většinou více předmětu, které jsou poskládané, nebo zdánlivě ledabyle poházené na rovné ploše (příkladem je jeden z obrázků). Předměty musí v každém případě mít nějakou spojitost. Musí znázorňovat nějakou situaci, například když si vyfotíte svou pracovní plochu, nebo zátiší. Pokud nejsou předměty propojené fakticky svou funkcí, měli by být alespoň slazeny barevně. Nicméně fantazii se meze nekladou a čím více jste kreativní, tím větší šance máte na úspěch. Proto se nebojte nezvyklých kombinací. Pokud Vám fotografie dává smysl, rozhodně stojí za pokus.
3. Bio
Pokud se Váš profil netočí pouze okolo fotek, ale má i nějakou faktickou náplň, používejte odkazy v biu. Je to skvělý způsob, jak své sledující odkázat buď na odkazový strom (kombinace více odkazů v jedné nabídce), nebo na jednu konkrétní stránku.
Vyzkoušejte některý z těchto tipů a uvidíte, že Váš Instagram získá novou svěží tvář!